loading...
مطالب من
امین پارسیان بازدید : 444 دوشنبه 24 خرداد 1395 نظرات (1)

design logo

چگونه یک لوگو مناسب طراحی کنیم؟ طراحی لوگو حرفه ای
صاحبان کسب و کارها هزینه های زیادی را بابت رسانه های تبلیغاتی مصرف می کنند، اما در فرایند طراحی دقت خیلی زیادی به خرج نمی دهند! در ادامه به چند نکته اساسی در طراحی لوگوهای تبلیغاتی خواهیم پرداخت

درس اول : در طراحی خود دقت كنید
و به 3 سوال مهم زیر پاسخ دهید :
1. آیا در طراحی لوگو شما، (بیش از حد) از انیمیشن استفاده شده است؟
اگر این طور است حتماً در فروش شكست می خورید.
2. آیا آرم شركت در آن وجود دارد؟
هیچ كس به آرم شما توجه نخواهد كرد، مگر آنكه مطلب خاصی را به بیننده برساند.
3. آیا تاكید كرده اید كه روی این قسمت كلیك كنید؟
مسلماً مایلید كه بیننده عملی را انجام دهد، نه اینكه تا بی نهایت به تبلیغ شما خیره شود.
حالا كه مطالب اصلی مطرح شد، كمی بیشتر توضیح می دهم.
طراحی لوگو یك اصل كلی و ساده دارد:محتوای تبلیغات باید فقط متن ساده یا لینك به سایت شما باشد. اكثر مردم به این نوع تبلیغات توجه خواهند كرد زیرا هنگامی كه فردی در اینترنت سیر می كند به دنبال مجموعه ای از اطلاعات خاص است و به فكر مشاهده انیمیشن های جذاب یا آرم های هنری نیست. مردم به دنبال اطلاعات مرتبط با موضوع موردنظر خود هستند، پس وظیفه شما همین است:ارائه اطلاعات صحیح به جستجوگران در زمان و مکان مناسب.
به شما اطمینان می دهم كه این كار به حدی ساده است كه احتیاج به هیچ طراحی حرفه ای ندارید و خودتان می توانید یك بنر ساده را طراحی كنید، زیرا هیچ شخصی بهتر از خود شما محصولات و خدماتتان را نمی شناسد. با جملات ساده و گویا آنها را توصیف كنید و شاهد جذب شدن ترافیك و مشتریان مستعد به سایت خود باشید.طراحی لوگو حرفه ای
درس دوم :
1- ایجاد آرم( نشان تجاری)یاایجاد ترافیك
بنرهای تبلیغاتی می توانند با توجه به اهداف مورد نظرتان شما را یاری كنند.
آیا شما به دنبال ایجاد آرم تجاری و معروفیت آن هستید یا تنها مایلید حجم ترافیك سایت خود را در مدت زمان معینی بالا ببرید؟
معروف ساختن نام تجاری در اذهان عمومی، مسلماً مشكل تر است خصوصاً برای شركتهای كوچك یا متوسط. اما اگر بودجه كافی برای این كار در نظر گرفته اید، مشغول شوید.
برای ایجاد ترافیك استفاده از تبلیغات شاید منطقی ترین راه باشد اما اگر بخواهید تعداد زیادی لوگو در سایتهای مختلف قرار دهید متحمل هزینه زیادی خواهید شد، خصوصاً هنگامی كه شما برای كلیك بازدیدكننده روی بنر پول پرداخت می كنید، اما این ورود منجر به فروش نمی شود.
راه عملی تر برای این كار آن است كه 2 یا 3 لوگو در سایتهای مرتبط قرار دهید تا فشار زیادی را از نظر مالی متحمل نشوید.
2- مكان قرار گرفتن بنر
راز موفقیت بنرهای تبلیغاتی در مكان قرار گرفتن آن نهفته است. باید زمان لازم را صرف كنید و محل مناسب را بیابید. سایتهائی را پیدا كنید كه در زمینه مرتبط با شما كار می كنند اما محصولات و خدمات شما را ارائه نمی دهند. بازدیدكنندگان این سایتها مسلماً در همان لحظه به سمت شما جذب خواهند شد. صفحه ورود مشتریان به سایت خود را جذاب طراحی كنید تا بازدید کننده را به ماندن در سایت شما ترغیب نماید.
درس سوم : درست و كامل عمل كنید.
معنای این جمله آنست كه نباید به یك بنر اكتفا كنید. شما باید حداقل 4 تا 6 لوگو با متن ها و اندازه های متفاوت داشته باشید. به این ترتیب این امكان وجود دارد كه همزمان آنها را امتحان كنید و كارآئی هر كدام را بسنجید. هر بنر در مدت زمان خاصی حداكثر تاثیر را روی مخاطبین خود دارد و باید بعد از مدتی تعویض شود. در این صورت شما با توجه به اطلاعات جمع آوری شده، می دانید كه چه نوع تبلیغاتی تاثیرگذارترند و در ساخت بنرهای بعدی فاكتورهای موفقیت را منظور خواهید كرد. همچنین شما می توانید مكان این تبلیغات را به صورت چرخشی تغییر دهید و تاثیر هر كدام از بنرهای تبیلغاتی خود را در سایتهای مختلف بسنجید.
درس چهارم :
همه چیز را با دقت زیر نظر داشته باشید.
ممكن است بعضی از بنرهای تبلیغاتی در سایتهای معینی بهتر از بقیه عمل كنند. نكته زیر را در نظر داشته باشید، نوع بازدید كنندگان سایت عاملی است كه تاثیر مستقیم بر موفقیت لوگو شما دارد.
اگر بنری در ایجاد ترافیك موثر نبوده ممكن است به یكی از دو دلیل زیر باشد:
• ایراد از طراحی لوگو است.
• ممكن است در آن مكان، افراد به موضوع مورد نظر ما علاقه ای نداشته باشند.
اگر لوگو در كار خود موفق بود، نشاندهنده آن است كه در آن محیط افراد بسیاری به دنبال پیشنهادات ما بوده اند.(پیشنهاداتی که توسط لوگو ما واضح و صحیح به بازدید کننده انتقال یافته است).
اگر تبلیغات شما موفق هستند لازم نیست تغییری در آنها ایجاد كنید.می توانید برای تاثیر بیشتر در فواصل زمانی مختلف بخشهائی را به آن اضافه یا كم كنید و در سایتهای مختلف آنها را امتحان كنید.
استفاده مناسب از بنرهای تبلیغاتی، روشی موثر در بازاریابی محصولات و خدمات شما خواهد بود.اما همانطور كه قبلاً نیز گفته شد"برای انتخاب هر روش یا راه كاری ابتدا احتیاج به بررسی و تحقیق می باشد.در ضمن این بررسی شما در این زمینه حرفه ای و با تجربه خواهید شد. اكنون وقت آن است كه برای استفاده یا عدم استفاده از این روش تصمیم بگیرید.
و توصیه آخر:
هرگز تصور نكنید كه چون این روش دارای مقبولیت عام است پس شما هم باید از آن استفاده كنید بلکه همواره به دنبال روشهای بازاریابی متناسب با تجارت خود باشید.

امین پارسیان بازدید : 506 دوشنبه 24 خرداد 1395 نظرات (0)

طراحی بنر

طراحی بنر تبلیغاتی  (Banner) در ابعاد گوناگون و همچنین فرمت های مختلف ، ترکیبی از تصاویر و متون تبلیغاتی هستند که برای هدایت خریداران از وب سایت های دیگر به صفحه ای خاص( و یا صفحه ی اصلی وب سایت) به کار می‌روند.

در طراحی بنرهای تبلیغاتی می بایست به چند نکته توجه کرد:

سبک و کم حجم بودن : یکی از مهمترین ویژگیهای یک بنر تبلیغاتی کم حجم بودن آن است . با توجه به سرعت اینترنت و میزان پهنای باند درکشورمان ، باید طوری بنرهای تبلیغاتی را طراحی کنید که اکثر کاربران قادر باشند آن را مشاهده کنند .

جذابیت : جذابیت اولین چیزی است که باعث می شود تا یک کاربر ، یک بنر تبلیغاتی را مشاهده کند .

اگر می خواهیم تا کاربران را به سوی خود جلب کنیم می بایست بنرهای تبلیغاتی جذاب را برایشان به نمایش بگذاریم. خلاقیت را فراموش نکنید . در بین بنرهای ثابت و متحرک ، بنرهای تبلیغاتی متحرک جذابیت بیشتری دارند .طراحی بنر تبلیغاتی

بنرهای متحرک را می توان در دو فرمت swf (فلش) و gif (گیف) طراحی و پیاده سازی کرد . بنرهای فلش چون به صورت انیمیشن های زنده طراحی می شوند ، چشم گیر تر هستند ؛ اما کاربران برای تماشای این نوع بنرها می بایست نرم افزار فلش پلیر را ( افزونه ی آن برای مرورگرهای مختلف ) روی کامپیوتر خود نصب داشته باشند . البته امروزه با توجه به وسعت کاربرد این فرمت نرم افزاری در دنیای مجازی ، اکثر کاربران از این نرم افزار استفاده می کنند.

رنگ بندی مناسب : علاوه بر جلب توجه ، بنری که قصد طراحی آن را دارید ، می بایست زننده نباشد . در غیر اینصورت علاوه بر این که مخاطب را جذب نخواهد کرد ،باعث آزار او و طبیعتاً فرار او از تبلیغات شما خواهد شد ! در این جاست که شما با به کارگیری یک رنگ بندی مناسب ( طوری که در بحث روانشناسی رنگ ها آورده شد ) می توانید از فرار مخاطب جلوگیری کنید .

با توجه به موارد گفته شده اگر زمانی را برای طراحی بنرهای تبلیغاتی مناسب در اختیار ندارید و یا نمی توانید بنری را متناسب با نیازهای تبلیغاتی خود طراحی کنید ، می توانید به مشاورین گرافیست مراجعه کنید. اشخاص ، تیم ها و وب سایت هایی هستند که خدمات طراحی بنرهای تبلیغاتی را به کسانی مانند شما ارائه می دهند . برای بنرهای متحرک سناریوی مشخص انتخاب کنید: قرار است چه پیامی را به مخاطبان انتقال دهید؟ این پیام باید در قالبی رسمی و یا طنزگونه بازگو شود؟

اصلا مخاطبان اصلی پیام چه کسانی هستند؟ با پرسیدن سوال هایی از این دست، می توانید یک سناریو برای انتقال پیام تبلیغاتی خود به مخاطبان از طریق بنر تبلیغاتی، بسازید. بنرهای تبلیغاتی متحرک را مانند یک فیلم یا انیمیشن چند ثانیه ای در نظر بگیرید و با توجه به این ذهنیت دست به طراحی آن ها بزنید. سایز مناسب انتخاب کنید: بنرهای تبلیغاتی غالبا در اندازه های استاندارد از پیش تعریف شده طراحی و پیاده سازی می شوند. اندازه های 120 در 120، 120 در 240، 200 در 300، 468 در 60 و... (اندازه ها به پیکسل محاسبه می شوند) برای بنرهای تبلیغاتی مناسب هستند و وب سایت های اینترنتی، مکان های تبلیغاتی خود را بر اساس آن ها در نظر می گیرند. برای داشتن یک بنر تبلیغاتی خوب و مناسب، نیاز نیست در تمامی اندازه های استاندارد (و غیر استاندارد!) بنر طراحی کنید. فقط کافی است تا اندازه هایی که می توانید پیامتان را در آن به خوبی به مخاطبینتان منتقل کنید انتخاب و از آن ها استفاده کنید. گرافیست ها قاعدتا اهل کسب و کار نیستند: (!) موارد مورد نظر خود و مورد نیاز طراحان برای پیاده سازی را به صورت کامل در اختیار آن ها قرار دهید.

قرار نیست یک طراح کاملا یا تا حد زیادی به جای شما فکر کند. البته هر کسی در هر کاری نیاز به مشورت دارد و در این موضوع شکی نیست؛ اما همیشه به این موضوع توجه کنید که هر کسی که در موضوعی تخصص و مهارت دارد، لزوما یک مدیر کسب و کار نیست! پس همه چیز را به آن ها واگذار نکنید. تصاویر مناسب انتخاب کنید: یکی از مهمترین اجزای انتقال پیام در بنرهای تبلیغاتی، تصاویر هستند. پس به یاد داشته باشید که باید بهترین تصاویر را برای انتقال هرچه بهتر پیامتان انتخاب کنید. برای اینکار می بایست پیامتان را تا حد ممکن برای خود شفاف کنید. گاهی یک تصویر می تواند بیشتر از هر نوشته ای، پیام مورد نظر شما را به مخاطبان منتقل کند. سعی کنید از افراد مختلف برای انتخاب تصاویر کمک بگیرید. از آن ها بخواهید تا به شما بگویند آیا تصاویر انتخاب شده تان می توانند پیام مورد نظرتان را انتقال دهند؟

امین پارسیان بازدید : 583 دوشنبه 24 خرداد 1395 نظرات (0)
خانه / اخبار / شاگردان کی‌روش قرقیزها را 6 تایی کردند/ جوانان امتحان خوبی پس دادند +فیلم

شاگردان کی‌روش قرقیزها را 6 تایی کردند/ جوانان امتحان خوبی پس دادند +فیلم

 

پارس کلوپ:

تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه مقابل قرقیزستان به پیروزی پر گل رسید.

برد بی‌درد‌سر تیم ملی ایران در دیداری دوستانه/شاگردان کی‌روش با 6 گل به مرخصی رفتندبه گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران در
ورزشگاه آزادی و در حضور حدود 7 هزار تماشاگر از ساعت 21 به مصاف تیم
قرقیزستان رفت که  بازی با نتیجه 6 بر صفر به سود ایران به پایان رسید.(فیلم)

گل اول ایران:  در دقیقه 5 داور برخورد توپ به دست مدافع قرقیزستان را خطای پنالتی تشخیص داد و این ضربه را مسعود شجاعی تبدیل به گل کرد.

در دقیقه 14 مهدی طارمی یک ضربه سر شیرجه‌ای زد که توپش به تیرک دروازه قرقیزستان خورد.

گل دوم ایران: در
دقیقه 25 ضربه کرنر را مسعود شجاعی زد که مهدی طارمی با یک ضربه سر
دروازه‌بان حریف را وادار به واکنش کرد و توپ برگشتی را هم با یک ضربه سر
تبدیل به گل دوم ایران کرد.

گل سوم ایران: در دقیقه 30 مهدی ترابی با یک شوت از داخل محوطه جریمه گل سوم تیم ملی را به ثمر رساند.

در دقیقه 39 قرقیزستان صاحب یک ضربه کرنر روی دروازه ایران شد که حقیقی این توپ را برگشت داد.

نیمه دوم:

گل چهارم: در
دقیقه 68 پاس زمینی علیرضا جهانبخش در محوطه جریمه به کریم انصاری فرد
رسید و او هم با یک ضربه دقیق گل چهارم تیم ملی را به ثمر رساند.

در دقیقه 79 شوت بازیکن قرقیزستان را محمدرضا اخباری دروازه‌بان تیم ملی مهار کرد.

گل پنجم: در دقیقه 86 ارسال جهانبخش در محوطه شش قدم به سردار آزمون رسید او هم با یک ضربه دقیق گل پنجم را به ثمر رساند.

گل ششم: در
دقیقه 90 سردار آزمون در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان حریف قرار گرفت که
شوت او به تیرک دروازه برخورد کرد و در برگشت کریم انصاری فرد گل ششم
ایران را به ثمر رساند.

تیم قرقیزستان در رده بندی فیفا در مکان 111 قرار
دارد و تیمی درجه دو نشان داد که در آسیا نیز تیم پانزدهم جدول رده بندی
فیفاست.قرقیزستان نتوانستند در این بازی فشاری به تیم ملی ایران وارد کنند.

ملی پوشان ایرانی بعد از این برد تفریحی تا روز 31
خردادماه  استراحت خواهند کرد و پس از آن خود را برای اردوی تابستانی آماده
می‌کنند. ملی پوشان پس از پایان لیگ برتر و جام حذفی مدام با تیم ملی
تمرین کردند و دو بازی با مقدونیه و قرقیزستان انجام دادند.

محمد مجرافی داور عمانی به بایراموف از قرقیزستان کارت زرد نشان داد. 

تیم ملی فوتبال ایران خود را برای حضور در مسابقات
مقدماتی جام جهانی 2018 آماده می‌کند ما در این رقابت‌ها با کره جنوبی،
قطر، ازبکستان، چین و سوریه همگروه هستیم.

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران:

علیرضا حقیقی( از دقیقه 61 محمدرضا اخباری) ، دانیال
ماهینی، سید جلال حسینی( از دقیقه 61 داریوش شجاعیان)، محمد طیبی، میلاد
محمدی، سعید عزت‌اللهی( از دقیقه 46 کمال کامیابی‌نیا)، عزت الله پورقاز،
مسعود شجاعی( از دقیقه 64 اشکان دژاگه)، مهدی ترابی( از دقیقه 64 علیرضا
جهانبخش)، مهدی طارمی( از دقیقه 71 سردار آزمون) وکریم انصاری‌فرد

سرمربی: کارلوس کی‌روش

امین پارسیان بازدید : 392 دوشنبه 24 خرداد 1395 نظرات (0)
خانه / اخبار / آذری: چه کسی می‌خواهند جلوی سرخ‌آبی‌ها را بگیرند؟

آذری: چه کسی می‌خواهند جلوی سرخ‌آبی‌ها را بگیرند؟

 

پارس کلوپ :

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با انتقاد از ریخت‌ و پاش‌ها در فصل نقل و انتقالات فوتبال گفت: تا کی می‌خواهند با شعارهای تبلیغاتی علیه ولخرجی‌ها بایستند؟

به گزارش مشرق،‌ سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره عملکرد برخی باشگاه‌ها در فصل نقل و انتقالات و هزینه‌های هنگفت آن‌ها اظهار کرد: زمانی علیه تیم‌های صنعتی هجمه فراوانی بود اما امسال ما فقط یک بازیکن از لیگ دو گرفته‌ایم که مبلغ قراردادش برای دو سال 150 میلیون تومان است.

او ادامه داد: می‌گویند جلوی ریخت و پاش تیم‌های بزرگ و استقلال و پرسپولیس را گرفته‌اند ولی چه کسی می‌خواهد جلوی آن‌ها را بگیرد؟ این حرف‌ها همه شعارهای تبلیغاتی است که قبل از فصل مطرح می‌شود اما هر کسی هر کاری دلش می‌خواهد انجام دهد.

آذری درباره احتمال کاهش سهمیه مستقیم ایران در لیگ قهرمانان آسیا و اظهار نظر پرسپولیسی‌ها مبنی بر این که قهرمان جام حذفی و لیگ به آسیا می‌روند و سپس تیم‌های دوم و سوم لیگ سهمیه می‌گیرند، گفت: امیدوارم سهمیه ایران کم نشود و پرسپولیس هم به عنوان سهمیه مستقیم سوم راهی آسیا شود.

او درباره مذاکره باشگاه‌ها با برخی بازیکنان ذوب هم اظهار کرد: چند باشگاه با 2-3 بازیکن ما مذاکره کردند در حالی که آن‌ها با ما قرارداد داشتند که این کار غیر اخلاقی بود. به همکارانم در سایر باشگاه‌ها گفته‌ام که تنها می‌توانند با بازیکنان آزاد ما مذاکره کنند و برای سایرین باید رسما از طریق باشگاه‌ اقدام کنند.

آذری در پایان گفت: هنوز گل‌محمدی فهرست مازاد ارائه نداده و ما در حال تلاش هستیم که بازیکنان مورد نظر او را جذب کنیم. تمرین‌های تیم از 28 خرداد ماه آغاز می‌شود.

امین پارسیان بازدید : 406 دوشنبه 24 خرداد 1395 نظرات (0)

آموزش و نحوه درست کردن شارلوت رویال

 

آموزش و نحوه درست کردن شارلوت رویال

آشپزی:در آموزش آشپزی شیرینی های مختلفی وجود دارد در قسمت آشپزی سایتمیهن گرام آموزش دسر های مختلفی وجود دارد در اینجا طرز تهیه شارلوت قرار داده شده است.

مواد لازم

یک عدد کیک اسفنجی                           ۶ تخم مرغی
خامه                                                 ۳۵۰ گرم
پودر قند                                              ۵ قاشق سوپخوری
کمپوت آناناس خرد شده                         ۲ لیوان
آلبالو یا گیلاس                                     برای تزئین
سفیده تخم مرغ                                   ۱ عدد
بادام ورقه شده یا خلال بوداده                 ۱۰۰ گرم

ابتدا کیک اسفنجی را بدین طریق آماده می کنیم

مواد لازم برای کیک

تخم مرغ                                            ۶ عدد
آرد سفید گندم                                    ۶ قاشق سوپخوری (۱۵۰ گرم)
شکر                                                 ۶ قاشق سوپخوری (۱۵۰ گرم)
وانیل                                                نصف قاشق چایخوری

طرز تهیه

نکته اساسی در تهیه این کیک، خوب زدن زرده و سفیده تخم مرغ است تا کیک بدون بکین پادر پف کرده ، لطیف شود .

قالب گرد مناسبی را چرب کرده به آن آرد می پاشیم و قالب را می گردانیم تا کف و اطراف قالب با آرد آغشته شود، بعد زرده و سفیده را از هم جدا کرده،زرده را با شکر و وانیل مخلوط می کنیم و خوب هم می زنیم تا کاملا زرده سفید و سفت و کشدار شود. سفیده را جداگانه آنقدر می زنیم تا مثل پنبه سفید و سفت شود،به طوری که اگر کاسه را برگردانیم سفیده از کاسه نریزد.
زرده و سفیده را به سرعت مخلوط می کنیم . آرد را کم کم ریخته ، هم می زنیم ، به حدی که تمام مواد فقط مخلوط شود . بعد از مخلوط کردن ، مایه را نباید زیاد هم زد، چون پف آن می خوابد فر را با حرارت ۳۵۰ درجه فارنهایت یا ۱۷۵ درجه سانتیگراد گرم می کنیم.
قالب را می گذاریم طبقه وسط فر به مدت ۴۵ دقیقه تا کیک بالا آمده،روی آن زرین شود. با انگشت روی آن فشار می آوریم ، باید چیزی به دست نچسبد . قالب را از فر خارج کرده ، می گذاریم سرد شود. کیک را از قالب خارج می کنیم و یک دایره از روی آن بر می داریم . داخل کیک را خالی می نمائیم ، باید اطراف و کف کیک به اندازه ۲ سانتیمتر باقی بماند، ۱۰۰ گرم کره را گرم کرده ، با قاشق به کف و اطراف کیک می ریزیم.
دوباره کیک را در فر می گذاریم تا کیک کمی برشته شود و بعد می گذاریم تا سرد شود . خامه را با پودر قند و نصف قاشق چایخوری وانیل مخلوط می کنیم و ظرف خامه را روی یخ می گذاریم . خامه را می زنیم تا کاملا سفت شده ، فرم بگیرد.
یک عدد سفیده تخم مرغ را آنقدر می زنیم تا کاملا سفت شود، بعد آن را کم کم داخل خامه می ریزیم و مخلوط می کنیم . ۱ لیوان از خامه را کنار می گذاریم ، چند تکه از آناناس را بر می داریم ، بقیه را با خامه مخلوط کرده، داخل کیک می ریزیم و دایره کیک را که از روی آن برداشته ایم ، مجددا روی آن قرار می دهیم . کمی روی آن را فشار می دهیم که کیک و خامه به هم بچسبد.
اطراف و روی شارلوت را با خامه می پوشانیم و بادام را اطراف کیک می پاشیم، به طوری که به خامه بچسبد. بقیه خامه را در قیف می ریزیم و روی شارلوت را با خامه در قیف و تکه های آناناس و آلبالو تزئین می کنیم.

شارلوت

امین پارسیان بازدید : 408 دوشنبه 24 خرداد 1395 نظرات (0)

پیانیچ رسما با ۳۲ میلیون یورو به یوونتوس پیوست +عکس

به نقل از ایران مسافر:

پیانیچ با قراردادی به ارزش ۳۲ میلیون یورو به یوونتوس پیوست.

به گزارش ایران مسافر، میرالم پیانیچ هافبک ۲۶ ساله و بوسنیایی رسما با عقد قراردادی به ارزش ۳۲ میلیون یورو به یوونتوس پیوست.

وی فصل گذشته در رم توپ می‌زد و امروز در تست پزشکی باشگاه یووه شرکت کرد و پس از موافقت کادر پزشکان به یووه پیوست.

پیانیچ رسما با 32 میلیون یورو به یوونتوس پیوست +عکس

 

 

 
امین پارسیان بازدید : 381 دوشنبه 24 خرداد 1395 نظرات (0)
4683554_174.jpg

 

عضو هيئت مديره فوريت هاي پزشكي از تصادف يك دستگاه آمبولانس با يك پيكان وانت خبر داد.

محمدي عضو هيئت مديره فوريت هاي پزشكي در گفت و گو با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص حادثه اي كه امروز حوالي شهرك وليعصر تهران رخ داد، گفت: يك دستگاه آمبولانس حين عبور از تقاطع با پيكان وانت برخورد و واژگون شده است. اين حادثه تلفاتي نداشته و حال عمومي مأموران اورژانس مطلوب است.

وي ادامه داد: آمبولانس در حال عبور از شمال به جنوب تقاطع و پيكان وانت در حال عبور شرق به غرب تقاطع بوده كه پس از عبور نسبي آمبولانس، پيكان وانت با بدنه انتهايي آمبولانس برخورد و سبب واژگوني آن شده است.

 

 عضو هيئت مديره فوريت هاي پزشكي يادآور شد: با وجود اينكه نتيجه قطعي اداره راهنمايي و رانندگي فردا اعلام مي شود اما طبق گفته مامور حاضر در محل، مقصر پيكان وانت است.

انتهای پیام/

 

لینک مطلب

دسترسی آسان به این نوشتهلینک کوتاهQR Code For:  واژگونی آمبولانس در تصادف با پيكان وانت+عکس
admin ژوئن 13, 2016 0
امین پارسیان بازدید : 375 دوشنبه 24 خرداد 1395 نظرات (0)
4682827_660.jpg

 

حمله قلبی یکی از متداول‌ترین علل مرگ و میر در آمریکا شناخته شده است.

عوامل مختلفی باعث بروز ایست قلبی می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به کلسترول بالای خون، مصرف دخانیات، اضافه وزن و عمدتاً سبک‌های غلط زندگی اشاره کرد.

متخصصان موفق شده‌اند علائمی را شناسایی کنند که با آن‌ها می‌توان از چند هفته قبل ایست قلبی را پیش‌بینی کرد.

این علائم ظاهری عبارتند از:

1.درد قفسه سینه

2.کمردرد

3.احساس درد در دست چپ

4.درد در ناحیه فک

5.احساس خستگی شدید

آشنایی با نشانه‌های اولیه ایست قلبی باعث می‌شود یک مرحله از آن جلوتر باشید. در صورت مشاهده علائم بالا حتماً به دکتر مراجعه کنید.

انتهای پیام/

 

لینک مطلب

دسترسی آسان به این نوشتهلینک کوتاهQR Code For:  اگر این علائم را دارید به احتمال زیاد یک ماه دیگر سکته می کنید!
admin ژوئن 13, 2016 0
امین پارسیان بازدید : 744 دوشنبه 24 خرداد 1395 نظرات (0)

آغاز به کار بانک مشترک ایران و آذربایجان

 

به گزارش گروه اقتصاد منابع حقوق :، ولی الله سیف، رئیس کل بانک مرکزی ایران گفت: بانک مشترک ایران و آذربایجان سال آینده فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی افزود: رئیس جمهوری ایران و الهام علی اف رئیس جمهوری آذربایجان درباره همکاری‌ها در بخش بانکی به توافق رسیده‌اند. به علاوه، مذاکرات سازنده‌ای در جریان سفر المان رستم اوف، رئیس بانک مرکزی آذربایجان به تهران صورت گرفته است. 

سیف تصریح کرد:من چشم انداز خوبی برای همکاری‌های دو کشور در بخش بانکی می‌بینم و بانک ایران و آذربایجان قرار است سال آینده فعالیت خود را آغاز کند.

وی همچنین افزود، همکاری در بخش بانکی برای توسعه روابط اقتصادی بین دو کشور بسیار مهم است.

انتهای پیام/

 



link

امین پارسیان بازدید : 489 دوشنبه 24 خرداد 1395 نظرات (0)

 

سرقت مسلحانه از بانک ملت در خیابان هدایت/ سرقت 30 میلیونی با شلیک چهار گلوله+عکسبه گزارش
خبرنگار گروه جامعه منابع حقوق :، ساعت ۹:۴۴ دقیقه امروز ۲ پسر جوان که
صورت خود را با ماسک پوشانده بودند وارد بانک ملت شعبه خیابان هدایت شده و با
تهدید اسلحه، از کارکنان بانک درخواست پول کردند.

 

دو سارق پس از
سرقت چند میلیون تومان پول و تهدید کارکنان بانک،هنگام خروج از بانک برای فرار از دست مردم اقدام به شلیک ۴ گلوله کرده  با یک دستگاه موتور
سیکلت مشکی رنگ از محل متواری شدند.

در حال حاضر
تیمی از کارگاهان اداره یکم پلیس آگاهی در محل حاضر شده و تحقیقاتشان را برای
دستگیری سارقان آغاز کردند. 

بررسی های اولیه نشان می داد دو سارق نقاب دار موفق شدند ۳۰ میلیون تومان از بانک سرقت کنند. 

انتهای پیام/

 



link

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 482
  • بازدید ماه : 1,711
  • بازدید سال : 27,220
  • بازدید کلی : 76,114