loading...
سایت تفریحی عسل
حامد بازدید : 631 پنجشنبه 15 خرداد 1393 نظرات (9)

روشنک گرامی بازیگر سینما و تلویزیون شب گذشته در حالی که در حال عبور از خیابانی در شهرک اکباتان بود با یک خودرو تصادف می کند. گرامی متولد اول مهر ۱۳۶۲ و بازیگر فیلم سینمایی قاعده تصادف است. فیلم سینمایی قاعده تصادف برنده سیمرغ بلورین جشنواره فجر سی و یکم شد که بازی بی نظیر روشنک گرامی نیز یکی از عوامل پر رنگ این جایزه بود.

عکس: چهره بازیگر زن ایرانی سینما پس از تصادف دیروزش!!

عکس: چهره بازیگر زن ایرانی سینما پس از تصادف دیروزش!!

حامد بازدید : 653 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (2)

فصل امتحانات رسیده است و بسیاری از دانش آموزان مشغول به خواندن درس هایی هستند که در طول سال آموخته اند و حالا باید آن ها را وارد کاغذ کنند تا بتوانند به مدارج بالاتری از علم برسند و گامی دیگر در پیشرفت بر دارند.

در کنار امتحانات مهمترین مشکلی که دانش آموزان به آن دچار می شوند، استرس است. این مشکل می تواند بسیاری از دانش آموزان را بیمار کند یا حتی آن ها را راهی بیمارستان کند. این موضوع برای "جنیفر لوید" بسیار کشنده تر هم خواهد بود.

دختر خوش چهره ای که موقع امتحان می میرد!! + عکس

"لوید" نوجوان 17 ساله ای است که از کودکی دچار بیماری "آدیسون" بوده است. این بیماری باعث می شود تا اندام ها اصلی بدن در هنگام استرس از کار افند. این مشکل می تواند باعث غش، ضعف و حتی مرگ این دانش آموز را به همراه داشته باشد.

این بیماری باعث شده است تا این دانش اموز دیگر نتواند بدون داروهای سنگین وارد جلسه امتحان شود. او باید چندین داروی متفاوت را مصرف کند تا هنگام امتحان دچار تشنج نشود. پزشکان بیماری او را مادر زادی و بسیار نادر می دانند که تا به حال درمان قطعی برای آن یافت نشده است.

حامد بازدید : 533 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (1)

انواع و اقسام اتومبیل های گران قیمت، خارجی، لوکس و پلاک موقت را می توانید زیر پای چهره های مطرح فوتبال ایران ببینید. اما سوار شدن اتومبیل هایی که هر کدام بالای یک میلیارد تومان قیمت دارند در فوتبال ایران جا افتاده است! اما چه کسانی در میان فوتبالیست های مطرح اتومبیل های بالای یک میلیارد تومان سوار می شوند؟ ادامه این مطلب را بخوانید:

علی دایی و مازراتی معروف

سرمربی کنونی پرسپولیس همانطور که نخستین پورشه سوار فوتبال ایران به شمار می رفت نخستین مازراتی سوار هم به شمار می رود. او سال گذشته یک مازراتی به قیمت یک میلیارد و سیصد میلیون تومان خرید. البته دایی به غیر این مازراتی، یک بنز، یک لکسوس و یک پورشه هم دارد.

امیر قلعه نویی دیگر مازراتی سوار

عصر بنز سواری سرمربی استقلال دیگر تمام شد و حالا او هم به جرگه کسانی پیوسته که اتومبیلش بالای یک میلیارد تومان قیمت دارد. قلعه نویی نیز سال گذشته یک مازراتی خرید که البته بیشتر پسرش هوتن از آن استفاده می کند. مازراتی امیر خان نیز یک میلیارد و دویست میلیون تومان ارزش دارد.

علی کریمی و بی ام دبلیو یک میلیارد تومانی

بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی همیشه بی ام دبلیو سوار است. همیشه آخرین مدل ترین نوع بی ام دبلیو را زیر پای علی کریمی ببینید. علی کریمی هم اکنون یک بی ام دبلیو آخرین سیستم سوار می شود که یک میلیارد تومان قیمت دارد. کریمی یک لکسوس یک میلیارد تومانی هم در پارکینگ خانه اش دارد.

پورشه کاین مهدی مهدوی کیا

مهدوی کیا پورشه سوار است البته از نوع کاین. کاین لوکس و آخرین سیستم مهدوی کیا بیش از یک میلیارد و صد میلیون تومان قیمت دارد. مهدوی کیا البته علاقه زیادی هم به اتومبیل بنز دارد و به غیر از کاین یک مرسدس بنز گران قیمت و شیک هم دارد.

فرهاد مجیدی و کلکسیون اتومبیل

مجیدی نیز اتومبیل های متعددی دارد اما مهم ترین و گران قیمت ترین اتومبیلش یک لامبورگینی است که البته در دوبی صاحب آن است. این اتومبیل کاپیتان سابق استقلال بیش از یک میلیارد و دویست میلیون تومان می ارزد.

نکونام جدیدترین میلیارد سوار

کاپیتان کنونی تیم ملی فوتبال ایران جدیدترین چهره ای در فوتبال ایران است که اتومبیلی با قیمت بالای یک میلیارد تومان سوار می شود. نکونام یک پورشه پانارامای یک میلیارد و سیصد میلیون تومانی دارد.

حامد بازدید : 798 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

خداداد در گفتگو با بانک ورزش، برخلاف آن چه که تصور مي کرديم بر عليه مربي سابق اش دست به افشاگري زد. با هم صحبت هاي متفاوت خداداد عليه آقامعلم را مي خوانيم:

به نظر شما امسال که سال فرهنگ است در اين زمينه فوتبال ما چه تحولي در خود خواهد ديد؟

فوتبال ما چيزي به اسم فرهنگ ندارد. فقط يک عده افراد هستند که بَلَدند آن چناني مصاحبه کنند و بگويند فرهنگ حلقه مفقوده فوتبال است؛ کدام حلقه مفقوده؟ اصلاً فرهنگ نداريم که حلقه مفقوده داشته باشد. وقتي در اين فوتبال آقاي استاد، آقاي اخلاق، آقاي معلم، تئوريسين بزرگ فوتبال و غيره... با جادوگر کار مي کنند ديگر بحث فرهنگ و امثال اين مسائل هيچ جايي در فوتبال ما ندارد.

مي شود شفاف تر صحبت کنيد منظورتان چه کسي است؟

همين آقامعلم زماني که مربي من بود، قراردادش تمام شده بود و براي قرارداد سال جديد با من صحبت کرد که با باشگاه مشکل دارم. به او گفتم چه مشکلي. گفت: يک نفر هست که مي خواهد هر طوري شده امسال روي نيمکت بنشيند. با تعجب از او پرسيدم خوب اين بنده خدا چه کاري بلد است. گفت اين نيروي خاصي دارد و مي تواند اهريمن را از ما دور کند و لشگر خوبي را به سمت ما بياورد و از اين حرف ها که دقيقاً يادم نيست.

منظورتان از آقامعلم همان مجيد جلالي است ديگر؟

همه مي گويند آقامعلم من هم به همين اسم صدايش مي کنم. همين آقا از پاداش بازيکنان مي گرفت به اسم کار خير مي داد به آقاي جادوگر. حتي يک بار از خود من هم بابت کمک به همين کارهاي خير بخشي از پاداشم را گرفت. حالا شما به من بگو اين چه فرهنگي است که معلم و تئوريسينش دنبال جادوگري و دلالي است.

با اين مسائل که شما مطرح مي کنيد صد رحمت به دلالي...

در ابومسلم به چشم خودم ديدم که بازيکن خارجي به خاطر اين که مدير برنامه هايش پاسپورتش را نمي داد گريه مي کرد. دلال اين بازيکن نه تنها پاسپورتش را نمي داد بلکه 90 هزار دلار هم از قراردادش هم برداشته بود که در نهايت کارمان به دعوا با آن دلال کشيد. حالا شما بگو کدام فرهنگ. آقايان مي آيند مي گويند فرهنگ حلقه مفقوده فوتبال است. در فوتبالي که کسوت مرده و همه به هم بي احترامي  مي کنند، هرکس قشنگ تر دروغ بگويد و دست هايش را تکان دهد بافرهنگ تر است. چهار تا کلمه ياد گرفته اند روستبيف، آنالوگ و آپادانا و...

تعريف خداداد عزيزي از فرهنگ چيست؟

فرهنگ يعني صداقت، درستي و مردانگي. نه مثل خيلي ها که از خواب که بيدار مي شوند دست و صورتشان را با دروغ مي شويند. متأسفانه تلويزيون هم که هميشه جنگ و دعوا و تمسخر کردن ديگران را نشان مي دهد. خيالتان را راحت کنم در اين فوتبال فقط دنبال گول زدن افکار عمومي به اسم فرهنگ هستند. فرهنگ در فوتبال ما يعني پول درآوردن تحت هر شرايطي.

گفته مي شود از اسم شما به عنوان يک سپر در معرفي مرزبان براي سرمربيگري پديده استفاده کرده اند.

صلاح مملکت خويش خسروان دانند. به قول حشمت خان مهاجراني فوتبال تنها تجارتي است که بيشتر از دو سه ماه نمي تواني دروغ بگويي. شايد شما دندانپزشک خوبي نباشيد و بتوانيد تا دو سال به مريض تان دروغ بگوييد، اما فوتبال دندانپزشکي نيست. بازي ها شروع مي شود و خيلي مسائل بعد از چند ماه مشخص مي شود. من به خاطر تماس محسن پهلوان صادقانه به جلسه رفتم و برنامه ام را ارائه دادم. نه دنبال پديده بودم و نه به پديده فکر مي کردم. فرهنگ يعني همين که صادقانه رفتار کني. حالا اگر آن ها دنبال مسائل ديگري بودند، به خودشان مربوط مي شود.

در مورد صحبت هاي رحمتي در برنامه ديشب حرفي نداري؟

من با مهدي رحمتي صحبت کردم و به او گفتم خيلي از گنده هاي اين فوتبال از اين بلاها سرشان آمده بنابراين تو هم نبايد ناراحت شوي. يکي از هنرهاي فوتبال ما ضايع کردن بازيکنان بزرگ است. خود من بعد از جام جهاني 98 فرانسه در بهترين دوران ورزشي ام به سر مي بردم، اما در سفر تيم ملي به کويت حضور من با دمپايي در لابي هتل را بهانه کردند تا 20 ماه از تيم ملي دور بمانم. کشتن نيروهاي خوب در فوتبال عادي شده است.

شما چون خودتان جام جهاني را تجربه کرده ايد، شايد شرايط رحمتي را درک نکنيد.

قبول دارم نرفتن به جام جهاني براي يک بازيکن سخت است. اما بايد آن بازيکن براي مسئولان آن کشور ارزشمند باشد، براي همين وقتي پيام صادقيان هم به من زنگ زد همان حرف هايي را که به رحمتي گفته بودم به پيام هم گفتم، که در اين فوتبال نه تنها حق به حقدار نمي رسد، بلکه براي نيروهاي خوبش ارزش قائل نيستند. خود من تنها به خاطر اين که سر پول فيفا با صفايي فراهاني در فرانسه بحث کردم، آن هم به خاطر اين که کاميون هاي لباس پوما بدون آن که دست بازيکنان برسد برگشت داده شد و همان ماجرا باعث شد 20 ماه از بهترين دوران ورزشي ام نابود شود. در صورتي که در همان لابي هتل خيلي ها با شورت رکابي تردد مي کردند.

به نظر شما بحث لباس هاي تيم ملي از سوي کي روش واقعي است يا بهانه تراشي؟

صحبت کردن در مورد کي روش فايده اي ندارد. ما از اول افسار فوتبال مان را داديم دستش حالا هم حرف زدن فايده اي ندارد. بگذاريم هر جوري که دوست دارد با اين افسار بتازاند.

حامد بازدید : 1078 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

هانیه توسلی این روزها در صفحه هات شخصی اش فعالیت های زیادی دارد و اکثر روزها با طرفدارانش در تماس است. او به تازگی تصویری از خودش و حیوان خانگی اش منتشر کرده است.

عکس: بوسه عاشقانه هانیه توسلی

حامد بازدید : 353 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مایلی سایرس خواننده و بازیگر 21 ساله این روزها حال و روز خوبی ندارد.

او که با آهنگ های جدیدش توانسته بود هواداران خود را خشنود کند و آنها را برای برگزاری کنسرت های مختلف آمده کند ناگهان مجبور به لغو تمامی کنسرت هایش شد.

او این روزها درحال درمان می باشد و بخاطر واکنش های آلرژیک به آنتی بیوتیک ها در بیمارستان بستری می باشد.

مایلی سایرس این روزها حال و روز خوبی ندارد!!! + عکس

پزشکان اعلام کردند که خطری مایلی را تهدید نمی کند ولی مدتی باید فعالیت های هنری اش را متوقف کند.

حامد بازدید : 796 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نوازنده و خواننده پرانرژی موسیقی یعنی "امید حاجیلی" در ساعت ۵ صبح با دو ستاره زن سینمای ایران عکس یادگاری گرفتند.

 امید حاجیلی (زادهٔ ۲ مهر ۱۳۶۲)، نوازنده ساز ترومپت، خواننده سبک پاپ، تنظیم کننده و آهنگساز است. او تاکنون دو آلبوم " آلگرو و دارکوب " را منتشر کرده است.

عکس یادگاری با 2 هنرپیشه زن در ساعت 5 صبح!

حاجیلی در پستی که این عکس را منتشر کرده است نوشته: " دیشب که نه ٥:٣٠ صبح داشتم میرفتم سمت خونه ، دیدم زیر پل پارک وی بسته است و فیلم برداری... وایساده بودم دیدم ، دوستای قدیمیمن که... من که از دیدنشون خیلی خوشحال شدم ، امیدوارم اونا هم خوشحال شده باشن". حاجیلی فرصت را غنیمت شمرده و با پگاه آهنگرانی و باران کوثری در بامداد تهران عکس یادگاری گرفتند.

تعداد صفحات : 58

درباره ما
hfuuhf
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید آنلاین آسان
  • دانلود بازی PC
  • انلود آهنگ
  • سایت تفریحی نور فان
  • پورتال تفریحی سرگرمی TBZ
  • █▓▒░سایت تفریحی ترول تی ░▒▓█
  • سایت شاد و تفریحی باران
  • باشگاه تفریحی نور
  • سایت تفریحی 3003
  • یک فنجان لبخند
  • کتابخانه الکترونیکی
  • در هم بر هم
  • باکس ها | کسب درآمد از اينترنت
  • سایت دانش آموزان قره چپق
  • کانون دانشجویی هلال احمر جهرم
  • مدرسه ی کامپیوتر
  • تبادل لینکحرفه ای و پر بازدید
  • ازشير مرغ تا جون آدميزاد
  • زیبا فیلم
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • ••●اندرويدون ●••
  • پاتوق جوان
  • بزرگترین سایت دانلود فیلم اهنگ
  • jookosms
  • . . . تنهایی . . .
  • فروشگاه لوازم ارزان
  • عکس و والپیپر HD
  • طرفداران سریال شرلوک
  • انرژی مثبت
  • تبادل لینک
  • ☻☻عکس های خفن☻☻
  • بﺱم اﻝاھ اﻝرَّﺡﻡن اﻝرَّﺡﻯﻡ ±وبلاگ
  • جدیدترین اس ام اس
  • تهران موزیک
  • عشق بارسا@پرسپولیس
  • شنا ،شیرجه ،واترپلو ،سه گانه
  • بروزترين وبسايت تفريحي ايراني
  • شهر من بابـــــــــل
  • فروشگاه لوازم ارزان
  • شاید برای تو,شاید برای دلم
  • عکس های خفن خفن سرا
  • THE WANTED
  • پایین 18 وارد نشه
  • سايت تفريحي وسرگرمي حمید
  • سايت تفريحي وسرگرمي ياس
  • hot photos
  • سایت تفریحی و سرگرمی اولدوزفا
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • موتور سواری استان زنجان_ آببر
  • شهر بازي
  • بزرگترین فروشگاه اینترنتی
  • مطالب عاشقانه و جالب( بهبود )
  • دانلود رایگان بازی
  • ۩۞۩کتاب الکترونیکی۩۞۩
  • جهان ورزش
  • سایت تفریحی فان شاد
  • عاشقانها
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    link box2

    لینک باکس

    link box 3


    آمار سایت
  • کل مطالب : 574
  • کل نظرات : 167
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 174
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 603
  • بازدید ماه : 1,792
  • بازدید سال : 13,224
  • بازدید کلی : 421,019
  • link box1